LOOK LIKE... JESSICA

13.12.2015
data:post.title





Look like... to nowy cykl na blogu, w którym będę dla Was wyszukiwać ubrania podobne do tych, które noszą 
gwiazdy :-) Często mam tak, że widzę jakąś znaną osobę w czymś co sama chętnie bym założyła 
stąd pomysł na takie posty. 
Na początek jedna z moich ulubionych i najbardziej stylowych aktorek - Jessica Alba. 
Jej stylizacja jak najbardziej wpisuje się w aktualne trendy - marszczona spódniczka w supermodnym kolorze, czarny 
dłuższy żakiet i kopertówka maxi - to przepis na prostą, ale ciekawą stylizację :-) 
Co Wy na to, podoba Wam się taki pomysł?
A poniżej moje propozycje :-)











 klikklikklikklik 




 klikklikklikklik




 

12 komentarzy

  1. Spódniczki bardzo mi się spodobały! Nie dość, że mój ulubiony kolor to i krój idealny do mojej figury. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna spóniczka

    Rzadko można spotkać blogerów, którzy prowadzą blog o wszystkim na platformie tumblr.com. Na tej platformie można spotkać z kolei dużo blogów z inspiracjami. Ja postanowiłam udowodnić wszystkim, że ta platforma jest warta uwagi i można pisać bloga lifestyle. Zapraszam do mnie: http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. sama bym coś dla siebie znalazła;)

    ____________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post:) Bordowe spódnice mnie urzekły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł na post :) kocham tą bordową falę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł, chętnie popodglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, może być inspiracją.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomsył , będę w takim razie zaglądała do Ciebie częściej ! :)
    Zapraszam do siebie na nowy post gdzie oprócz stylizacji , recenzuje kolorwe soczewki ,które nosiłam przez ostatni miesiąc
    http://memyselfandclothespl.blogspot.com/…/blue-eyes-recenz…
    Chętnie wymienie się obserwacjami , czekam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! :)

    Bardzo przypadły mi do gustu te spódniczki i torebki.. <3

    pozdrawiam
    http://fashionbykg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Już kocham ten cykl! Świetny pomysł :) Chyba każda z nas lubi się wzorować na jakiejś ślicznej i sławnej kobiecie, Jessica Alba niewątpliwie jest przeurocza, lubię jej styl bo nie jest przesadzony. Szkoda tylko że nie jestem tak drobniutka i zgrabna jak ona...
    Czekam na następny post z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń