OSTATNIE ZIMOWE AKCENTY

07.03.2015
data:post.title











                   fot. Krzysztof Wilczyński

spódnica/ skirt - handmade
torebka/ bag - New Look
sweterek/ sweater - Zara
skórzane kozaki/ leather boots - Solo Femme

Mam nadzieję, że zimowe akcenty zagościły u mnie na blogu już po raz ostatni. Gruby szal i kozaki najchętniej schowałabym już głęboko w szafie :-) I chyba na szczęście wszystko wskazuje na to, że powoli możemy zmieniać garderobę na wiosenną :-)
Moja stylizacja to łagodne przejście między porami roku. Zimowe elementy połączone z wiosennym supermodnym kolorem na spódnicy i torebce :-) Spódnicę uszyłam z piankowej dzianiny, trochę cieńszej niż wszechobecny ostatnio neopren, bo moim zdaniem lepiej się układa i przyjemniej się z niej szyje :-)



45 komentarzy

  1. Jak zwykle - fantastycznie! Wszystko jest bardzo spójne i perfekcyjnie dopasowane :)
    Szacun za spódnice- jest rewelacyjna!
    Tak jak przez lata nie lubiłam żółtego, tak proponowana na ten sezon rozbielone cytryna/banan bardzo mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowo :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie :) super torebka i spódnica. Uwielbiam połączenie szarości i żółci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz ! Torebka PIĘKNA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kopertówka!
    Pozdrawiam serdecznie, czy mogłabyś kliknąć w romwe w TYM poście? :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie kolorów! Pozdrawiam ciepło ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie szarości z żółtym wygląda niesamowicie, spódniczka jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny look. Podoba mi się bardzo spódnica i torba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica ma cudowny kolor! <3

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bym już chciała garderobę zmienić na wiosenną:) Spódnica jest fantastyczna i ma ładny odcień żółtego.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie wyglądasz :) super jest ta cytrynowa spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę sprawić sobie coś żółtego na wiosnę:)
    Piękna spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku jak pięknie wyglądasz! *0*

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne połączenie kolorystyczne, super look :) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie wyglądasz, tak wdzięcznie, połączenie kolorystyczne bardzo efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Szala jeszcze nie chowaj, bo Ci w nim fajnie. A połączenie szarości i tego delikatnego odcienia żółci szalenie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódniczki midi również ostatnio skradły mi serce!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: krata dla NIEGO, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne połączenie szarości z jasną cytryną!

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacja! uwielbiam takie zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak mi się ten szal wraz ze swetrem podobają! Wszystko świetnie przemyślane w tym zestawie, perfekcyjna całość!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna spódnica, bardzo przypadło mi też połaczenie delikatnej żołci z szarością :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękną spódnicę uszyłaś :).
    Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne, eleganckie ( ale nie nudne) połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kolor spódnicy! Elegancko! Zapraszam do mnie melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny blog, masz ciekawe pomysły, może spodoba Ci się moja biżuteria, rzuć okiem na http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zaraz zajrzę do Ciebie :-)

      Usuń
  26. Pięknie wygląda połączenie żółtego z szarością:) Spódniczka wyszła prześlicznie!

    Zapraszam do siebie na najnowszy wpis w trochę bardziej wiosennej odsłonie http://www.fashionmint.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Spódnica jest piękna - ma świetny fason ! A to połączenie kolorów wygląda na prawdę bosko ; ))

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie wygląda to połączenie kolorystyczne. A spódniczka super - i zgadzam się, że ładniej się układa niż neopren - taka ładnie lejąca.

    OdpowiedzUsuń
  29. połączenie kolorystyczne jest świetne!

    pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Powiem Ci, że ja też już zaczęłam chować zimówki na dno szafy, ale od wczoraj u mnie takie załamanie pogody, zimno, że obawiam się, że spowrotem będę musiała je przeprosić grrrrr :/ a tak już się cieszyłam, że wiosna... :( nawet okna na jej cześć umyłam :P hahaha
    Bardzo ładny kolor spódnicy, taki delikatny i wiosenny, właśnie takich kolorów brakuje mi teraz na ulicach :) Super wyglądasz :)
    Pozdrowionka kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też mam nadzieję, że coraz więcej będzie wiosennych kolorków na naszych szarych ulicach :-) a z oknami chyba jeszcze poczekam :-) :-)

      Usuń
  31. Love this skirt and bag dear!! Its awesome.
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz fajny styl, miło się ogląda Twoje stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyglądasz! torebka i buty podobają mi się najbardziej :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. podoba mi się ten dobór kolorów i fasonów, fajny pomysł z tym szalem

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wygląda połączenie żółtego z szarością, torebka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zestaw pierwsza klasa! Nie dość, że modny żółty, to jeszcze jestem zakochana w tym sweterku w połączeniu z szalikiem. Doskonale :)

    OdpowiedzUsuń