PODSUMOWANIE

8.01.2015
data:post.title



Początek roku to czas na różne podsumowania. Zatem i na moim blogu możecie zobaczyć podsumowanie tego co udało mi się przez te niecałe 3 miesiące przedstawić. Ciekawa jestem, która stylizacja najbardziej przypadła Wam do gustu :-) Moje faworytki na samym początku :-)

Prowadzenie bloga daje mi ogromną frajdę i szansę na realizowanie moich pasji, ale również możliwość spotkania z Wami, wymiany naszych opinii, poszukiwania inspiracji i codziennych spotkań z modą :-)

Możecie również przeczytać wywiad, którego niedawno udzieliłam portalowi Fashionwall.pl

Pozdrawiam!


 










5 komentarzy

  1. Świetne stylizacje! Co jedna to ładniejsza, a błękitny płaszcz- cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetne stylizacje :) Ciekawy wywiad - w sam raz do kawy w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne podsumowanie, super są te stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zestawy, bardzo eleganckie ;)

    OdpowiedzUsuń